هنرستان غیردولتی نوآوران چابهار(مجتمع آموزشی نوآوران)
مجتمع آموزشی پسرانه غیردولتی نوآوران شهرستان چابهار
درباره وبلاگ


مجتمع آموزشی پسرانه غیردولتی نوآوران چابهار دردوره آمادگی و ابتدایی ومتوسطه نظری دوره اول و دوم(روزانه ) وهنرستان (شاخه کاردانش) فعالیت دارد، موسس مجتمع مهندس سیامک جهانتیغ و مدیریت مجتمع بر عهده مهندس سعید جهانتیغ (نماینده موسس) می باشد. آدرس :گلشهر بلوار علي ابن ابيطالب(ع) نبش خ خاور نلفن دبستان:35335826-054 تلفن هنرستان:35333405-054
آخرین مطالب
نويسندگان

نام رشته مهارتي(نام ديپلم)   : تصوير سازي كامپيوتري

 كد رايانه اي : 6139        زمينه :  خدمات          گروه :  كامپيوتر         مطابق مجموعه هشتم مهارت 

تهیه و گردآوری مطلب: علی رمضانی (هنرآموز مجتمع نوآوران)

مقدمه:    

رشته كامپيوتر يكي از گروههاي زمينه خدمات از شاخه كاردانش است كه علاوه بر داشتن دروس عمومي و پايه(كه در تمام گرايشهاي آن مشترك است) ,داراي دروس مهارتي مختلفي بسته به نوع رشتة مهارتي مي باشد با آموزش دروس مهارتي هر گروه ، فراگيران علاوه بر اينكه به طور كلي با كامپيوتر آشنا مي شوند. اصول و مباني لازم را براي ورود به رشته ها و گرايشهاي تخصصي مربوطه كسب مي كنند.اين رشته شامل 5 گرايش زير با زمينه‌هاي شغلي متنوعي مي باشد: 
طراحي صفحات وب

تصوير سازي كامپيوتري
توليد چند رسانه‌اي
تعمير عمومي كامپيوتر
برنامه‌نويسي كامپيوتر
دانش‌آموزان شاخة كاردانش جهت اخذ ديپلم يكي از رشته‌هاي مهارتي كامپيوتر در آموزشگاههاي آزاد ، بايستي ابتدا دروس مربوط به رايانه كار درجة 2 (مقدماتي) ، سپس دروس مربوط به رايانه كار درجة1 (پيشرفته) و در پايان دروس مهارتي و اختياري باقيمانده از رشتة مورد نظر را بگذرانند
.

 هدف تدوين رشته:

 

گرافیک هنری است که توانسته بسیاری از هنرها را به خدمت گرفته و اصلی ترین وظیفۀ خود را که انتقال پیام است به انجام رساند و در تمامی ابعاد زندگی از طریق ارائۀ تصویر با مخاطبان خود صحبت کند . ارتباطات تصویری با پیشرفت و توسعۀ تکنولوژی از طریق امکانات متنوعی که در دنیا ایجاد گردیده در امر پیام رسانی و انتقال مفاهیم موثر واقع شده است .هنرجویان این رشته در طی دوران      تحصیل با طراحی گرافیک کامپیوتری ، رایانه کار درجۀ 1و2 و نرم افزار های freehand, coreldraw,photoshop آشنا می شوند.

 

بقیه مطلب را به همراه توضیحات کامل درباره دروس رشته و ادامه تحصیل در دانشگاه در ادامه مطلب بخوانید...

 

 

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...
شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...

متخصصین روانکاوی کودکان اثر شش میم را در تربیت کودک موثر می دانند و عنوان می کنند که:

نیاز روانی بچه های ما، عبارت است از انتقال اثر شش میم. این شش میم را هر کس در کارنامه گذشته زندگی اش دریافت کرده باشد، میم هفتمش "مــوفقیــت" است که خود به خود پدید خواهد آمد:

1. تو محبوبی
2. تو محترمی
3. تو مطرحی
4. تو مهمی
5. تو مفیدی
6. تو می فهمی

اگر ما در رفتار و گفتارمان این 6 میم را به فرزندان مان انتقال دهیم میم هفتم "مــوفقیــت" خود به خود خواهد آمد؛ یعنی باتری روانی انرژی دهنده فرد شارژ خواهد شد. در آن صورت این آدم در تحصیل و زندگی و کار و... موفق خواهد شد.

بقیه در ادامه مطلب......

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...

نام کتاب : حل المسائل جبر و احتمال سوم دبیرستان                            

نویسنده : محمد حسین مصلحی

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : پارسی

تعداد صفحه : ۴۵

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۶۴۶ کیلوبایت

توضیحات : مطالعه درسهای منطقی ریاضی روش خاصی دارد برای مطالعه این گونه درس ها باید ابتدا به یک فهم عمقی برسیم یعنی با بیان مثال های مختلف و تحلیل مسائل مساله را برای خود جا بیاندازیم وبه یک دید کلی دست پیدا کنیم اکثر دانش آموزان در مطالعه جبرو احتمال به دنبال روش های فرمولی و تستی هستند غافل از این که این درس در غالب چند فرمول خاص نمی گنجد و باید به یک درک عمقی از این درس رسیده باشند برای دست یافتن به فهم عمقی مطالب توصیه اول ما مطالعه کتاب درسی به صورت مفهومی و عمقی است یعنی باید دانش آموزان خط به خط کتاب درسی خود را تحلیل و نتایج جدیدی کسب کنند پس از این مرحله حل تمرین بسیار مهم است زیرا به تثبیت موارد تحلیل شده مطالعاتی کمک می کند و به آن جهت می بخشد .

دانلود کتاب حل المسائل جبر و احتمال سوم دبیرستان

شکوفایی ونوآوری با نوآوران
شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...

نام کتاب : نقشه کشی برق ساختمان                

نویسنده : رضا ترابی اصفهانی                                                                                      

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : پارسی

تعداد صفحه : ۴۱

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۹۲۱ کیلوبایت

توضیحات : در این کتاب به اختصار و به کمک نقشه های طراحی شده با نرم افزار اتوکد، با نقشه سیستم برق بخشهای مختلف ساختمان به طور اختصار آشنا خواهید شد. محتوای نقشه ها عبارتند از:

۱ – علائم

۲ – نقشه پلان ها

۳ – نمودار تابلوها                                                    دانلود کتاب

۴ – نمودار رایزر

۵ – جزئیات نقشه

۶ – توضیحات نقشه

شکوفایی ونوآوری با نوآوران
4 / 4برچسب:, :: 10:58 :: نويسنده : کسری

برای بسیاری از ما پیش آمده است که مجبور به عذرخواهی کردن شده ایم. در چنین مواقعی به گفتن «ببخشید»، «متاسفم» و کلماتی از این قبیل بسنده و تصور می کنیم گفتن این چند کلمه می تواند راه حل خوبی باشد. غافل از این که اگر ندانید چگونه عذرخواهی کنید، نمی توانید امیدوار باشید صدمه ای که به طرف مقابل زده اید، رفع شود.

 

بقیه در ادامه مطلب.....

 

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...

نام کتاب : بررسی تخصصی فناوری وایمکس           

نویسنده : صادق خیر اللهی                                            

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : پارسی

تعداد صفحه : ۵۳

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۵,۲۹۰ کیلوبایت

توضیحات : در این کتاب ، در مرحله اول جهت آشنایی به توضیح مختصری از تکنولوژی وایمکس IEEE 802.16 می پردازیم و سپس به بحث QOS وارد می شویم .فناوری وایمکس در حال حاضر پشتیبانی بسیار قوی از قابلیت های QOS انجام می دهد.لایه MAC در وایمکس از معماری اتصال گرا برخوردار است. وایمکس با استفاده از این معماری می تواند از کاربردهای گوناگون نظیر سرویس های صوت و ارتباطات چند رسانه ای پشتیبانی کند. همچنین این معماری نرخ بیت ثابت ، نرخ بیت متغیر ، جریان ترافیک بلادرنگ و به طور کلی مدیریت بهینه ترافیک داده را پشتیبانی می کند. طراحی لایه MAC به گونه ای است که امکان پشتیبانی همزمان از تعداد زیادی کاربر ، آن هم با ملزومات QOS متفاوت را مقدور ساخته است.

دانلود کتاب

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

نام کتاب : حل المسائل ریاضی ۱ اول دبیرستان

نویسنده : محمد حسین مصلحی

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : پارسی

تعداد صفحه : ۵۶

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۵۲۴ کیلوبایت

توضیحات : سال به سال تعداد دانش آموزانی که با سواد کم ریاضی وارد اول دبیرستان میشوند بیشتر می شود. و در نتیجه با افت شدید در سال اول مواجه ایم. معلم می ماند با انبوه مطالبی که سر فصل های کتاب هستند و به اجبار باید تدریس شوند برای دانش آموزی که هنوز قادر به تشخیص تقسیم و تفریق نیست. کسرها برایش نامفهوم هستند. یعنی از همان ابتدا اصلا ریاضیات را یاد نگرفته است. صرفا با نمره ی قبولی دوران تحصیل را سپری کرده و با اینجا رسیده است. در این کتاب کلیه مسائل کتاب ریاضی ۱ در مقطع اول دبیرستان تشریح و حل شده است.

دانلود کتاب

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

امروزه آشنایی و یا حتی تسلط بر زبان انگلیسی یکی از اصلی ترین نیازهای اغلب افراد می باشد. در محیط کار یا اینترنت و یا مطالعه و یا مکالمه آشنایی با این زبان یکی از ضروریات این دوره از زمان بوده و یادگیری این زبان صد در صد در بهبود و پیشرفت سایر امور مرتبط با زندگی و یا شغل و حرفه تأثیر بسزایی خواهد داشت.

در رابطه با همین موضوع نرم افزاری تهیه شده است با نام ۵۰۴ لغت ضروری مکالمه زبان انگیسی که استفاده از آن می تواند یکی از روش های خوب برای یادگیری زبان انگلیسی باشد. این نرم افزار در کنار ترجمه لغات و مترادف آن ها امکاناتی نیز برای تلفظ و … دارا می باشد.

 

دانلود از لینک مستقیم – ۱٫۱ مگابایت
پسورد: ندارد

 

شکوفایی ونوآوری با نوآوران
24 / 3برچسب:, :: 12:21 :: نويسنده : کسری

وزیر آموزش و پرورش از طرح ارائه مدرک به فارغ‌التحصیلان سوم دبستان خبر داد و گفت: این طرح آماده است اما ابتدا باید فضای مدارس ساماندهی شود.

حمیدرضا حاجی‌بابایی، وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: این وزارتخانه به سمتی حرکت می‌کند که در آینده به سه ساله اول ابتدایی نیز مدرک خواهد داد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی «طرح ارائه مدرک به فارغ‌التحصیلان سوم دبستان» اجرا خواهد شد، گفت: امسال امکان اجرا بود اما طرح‌ها زیاد است و نمی‌توان همه طرح‌ها را با هم پیش برد.

به گزارش‌فارس، وزارت آموزش و پرورش در تلاش است که دوره تحصیلی به 4 دوره سه ساله تقسیم شود و پس از پایان هر سه سال، به دانش‌آموزان مدرکی داده شود.

شکوفایی ونوآوری با نوآوران
24 / 3برچسب:, :: 12:17 :: نويسنده : کسری

کفش ورزشی و شیر

روزی دو نفر در جنگل قدم ميزدند ناگهان شيري در مقابل آنها ظاهر شد. يكي از آنها سريع كفش ورزشي اش را از كوله پشتی بيرون آورد و پوشيد. ديگري گفت بي جهت آماده نشو هيچ انساني نمي تواند از شير سريعتر بدود. مرد اول به دومي گفت : قرار نيست از شير سريعتر بدوم.

كافيست از تو سريعتر بدوم...

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

  ما تلفن همراهمان را دوست داریم، مخصوصاً اگر از نوع اسمارت فون های همه فن حریفی باشد که کارهای عجیب و غریب زیادی انجام می دهند. اما بعضی وقت ها در موقع استفاده از موبایل یک سری کارهای اشتباه از ما سر می زند که موجب بروز مشکلاتی خواهند شد. یک سری از این کارها و عادات بد را در ادامه مطلب مورد بررسی قرار می دهیم:


بقیه در ادامه مطلب......

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...
20 / 3برچسب:, :: 23:33 :: نويسنده : کسری

دانلود کتاب

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

وزیر آموزش و پرورش به ذکر دلایلی برای اجرای نظام "دوری" : دانش‌آموزان به راحتی با معلم کلاس دوم ارتباط برقرار نمی‌کنند........

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...
20 / 3برچسب:, :: 23:22 :: نويسنده : کسری

رجیو امیلیا یک شیوه تربیتی است ،دراین شیوه به حقوق کودکان بسیار توجه می شود و به کودک به عنوان موجودی زیبا، توانمند، با صلاحیت، خلاق، کنجکاو ، پر از پتانسیل و خواست های بلند پروازانه نگریسته می شود.

بقیه در ادامه مطلب......

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...

در این نوشته نرم افزار فوق العاده با ارزش و معنوی را به نام ذکر آماده نموده ایم. برنامه ذکر ۳۰ جزء قرآن کریم را همراه با ترجمه دقیق انگلیسی درخود گنجایده و امکانات فراوانی مانند: جستجوی پیشرفته در بین سوره ها و آیات، پرش به سوره های و آیات مشخص شده، قابلیت ذخیره نشانی یا Bookmark و … نیز در خود گنجانیده است. از این امکانات گذشته این نرم افزار امکانات برجسته دیگری مانند تلاوت آنلاین با لحن زیبای ۸ قاری برگزیده از جمله عبدالباسط و … فراهم نموده است. به راحتی می توانید یک قاری مشخص نموده تا سوره و آیه را مشخص شده شما را خط به خط تلاوت نماید.

 دانلود از لینک مستقیم     5/7 مگابایت

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

این 5 روش را برای جلوگیری از ناراحتی‌های چشمی ناشی از خیره شدن طولانی مدت به صفحه نمایشگرتان، امتحان کنید


 اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که در طول روز ساعت‌ها به صفحه نمایشگرتان خیره می شوید و تاکنون مشکلاتی از قبیل: سوزش چشم، درد گردن، تاری دید و ضربان سر را تجربه کرده اید، بهتر است بدانید ، شما مشکل رایجی با نام "خستگی چشم" دارید!
در واژه‌نامه پزشکی این بیماری با عنوان "سندرم بینایی کامپیوتر" شناخته می شود و علت این بیماری هم به خاطر نور پس زمینه نمایشگر و خیره نگاه کردن به یک صفحه نمایش برای مدت طولانی است.
روش های درمان سریع این مشکل خوردن قرص ایبو پروفن و تمرینات چشمی است. اما در اینجا قصد داریم راهکارهایی برای پیشگیری از بروز این بیماری را به شما نشان دهیم.

بقیه در ادامه مطلب......

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...
ادب در انسان درختی است که اصل و ریشه آن عقل است.
 
امیرالمؤمنین علی(علیه السّلام) می فرمایند: 
«الادبُ اَحسَنُ السّجیّة»؛ ادب، نیکوترین خصلت است.1
«الادبُ صورةُ العقل»؛ ادب، صورت عقل است.2

«الادبُ کمالُ الرجل»؛ ادب، کمال انسان است.3
«الادبُ فی الانسان کشجرةٍ اصلها العقل»؛ ادب در انسان درختی است که اصل و ریشه آن عقل است.4
«افضل العقل الادب»؛ بالاترین عقل، ادب است.5

منبع: غررالحکم و درر الکلم،ج1،ص 239،ح967.
2-همان،ص246،ح996.
3-همان،998.
4-همان،ج2،ص102،ح2004.
5-همان،ج3،ص389،ح2947.
شکوفایی ونوآوری با نوآوران
شکوفایی ونوآوری با نوآوران
11 / 3برچسب:, :: 8:13 :: نويسنده : کسری

.

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...
شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...

از ازل حكم توآن بود كه سرحلقه حكمت باشي             تا ابد شغل تو اين است كه معيار محبت باشي

                                                 معلم عزيز روزت مبارك

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

ادامه مطلب ...
11 / 2برچسب:, :: 13:18 :: نويسنده : کسری
شکوفایی ونوآوری با نوآوران
پیوندهای روزانه
پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 98
بازدید ماه : 753
بازدید کل : 33395
تعداد مطالب : 246
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 2



Alternative content


معلمی شغل انبیاست.