هنرستان غیردولتی نوآوران چابهار(مجتمع آموزشی نوآوران)
مجتمع آموزشی پسرانه غیردولتی نوآوران شهرستان چابهار
درباره وبلاگ


مجتمع آموزشی پسرانه غیردولتی نوآوران چابهار دردوره آمادگی و ابتدایی ومتوسطه نظری دوره اول و دوم(روزانه ) وهنرستان (شاخه کاردانش) فعالیت دارد، موسس مجتمع مهندس سیامک جهانتیغ و مدیریت مجتمع بر عهده مهندس سعید جهانتیغ (نماینده موسس) می باشد. آدرس :گلشهر بلوار علي ابن ابيطالب(ع) نبش خ خاور نلفن دبستان:35335826-054 تلفن هنرستان:35333405-054
آخرین مطالب
نويسندگان

 

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومی

وزارت آموزش و پرورش، حمیدرضا حاجی بابایی با اعلام اینکه

استقرار نظام آموزشی جدید افتخاری بزرگ برای آموزش و پرورش محسوب می‌شود، اظهار داشت: استقرار نظام آموزشی جدید یکی از بزرگترین و حجیم‌ترین کارهای آموزش و پرورش طی سال‌های گذشته بود که با تمام سختی‌ها صورت پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های بسیاری برای استحکام هرچه بیشتر این نظام پیش‌بینی شده است، افزود: محتوای کتب درسی پایه سوم ابتدایی و پایه اول راهنمایی از هم اکنون در حال تدوین است تا کتب جدید این پایه‌ها برای سال تحصیلی 93-92 آماده شوند.

حاجی بابایی با اعلام آغاز تحول بنیادین در آموزش و پرورش گفت: از این پس در گفتمان‌های جامعه، آموزش و پرورش به دو دوره قبل و بعد از تحول بنیادین باید تقسیم شود، زیرا در راستای تحقق این تحول، تغییرات بسیاری صورت پذیرفته است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: با استقرار کامل نظام آموزشی جدید، دوره آموزشی هنرستان‌ها از دو ساله فعلی به سه سال افزایش خواهد یافت و دانش‌آموزان بعد از گذراندن پایه سوم راهنمایی (پایان دوره متوسطه اول) در صورت تمایل می‌توانند در هنرستان ادامه تحصیل دهند.

 

 



پیوندهای روزانه
پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 271
بازدید دیروز : 216
بازدید هفته : 1076
بازدید ماه : 1069
بازدید کل : 36799
تعداد مطالب : 246
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 2



معلمی شغل انبیاست.